Köpek ve Kedi Sevenlerin Mutlaka İzlemesi Gereken Filmler!

Güncelleme tarihi: 3 Mar 2021

Bir köpek ya da kedi sahiplenmişseniz, hayatınızın renkli ve sevgi dolu olduğu kesin! Battaniye altında izleyebileceğin, minik dostunun da belki sana eşlik edeceği filmleri bir araya getirdik!

Isle of Dogs | 2018

Animasyon tamamen hayvan sevgisi üzerine kurulu. Bir hastalık bahane edilerek, Japonya’daki tüm köpeklerin, çöplük olarak kullanılan bir adaya sürülmesi ve ölüme terk edilmesiyle başlayan Isle of Dogs, kendi köpeğini arayıp adadan kurtarmak isteyen bir çocuğun oraya gitmeye karar vermesiyle başlıyor ve bu arayış sürükleyici bir maceraya dönüşüyor.

A Dog’s Purpose | 2017

Her sayfasından evcil hayvan sevgisi fışkıran aynı adlı romandan uyarlanan A Dog’s Purpose, farklı türlerde köpek bedenlerinde defalarca reenkarne olan bir köpeğin, farklı yaşamlarda, farklı yuvalarda ve farklı insanlarla yaşadıklarını ve hayattaki amacını sorguladığı duygusal bir masal.

The Secret Life of Pets | 2016

Evcil hayvanlarının sen evde yokken neler yaptığını hiç merak ettin mi? Evet, belki bunu öğrenmek artık çeşitli teknolojiler sayesinde çok kolaylaşmış durumda. Ama biraz hayal gücünü kullanmak ve bu konuda hayal gücünü kullanmış olanların dünyasına bir yolculuk yapmak istersen, oldukça yakın tarihli bir animasyon olan “The Secret Life of Pets”i izlemelisin! Sahibini her şeyden çok seven Max adlı terrier cinsi köpek, onu ve yuvasını Duke adında ikinci bir köpekle paylaşmak zorunda kalınca Duke’tan kurtulmak ister ve ikisinin de başını belaya sokar. Köpekler, kediler, tavşanlar, domuzlar ve nicesiyle dolu animasyon, evcil hayvanların sırlarını ortaya döküyor.

Cats And Dogs

Tinker adındaki bir İran kedisi, diğer kedileri örgütleyerek Dünya’yı kedi egemenliği altına sokmak istemektedir. Ancak bir grup iyi kalpli köpek dostumuz ise bu planlara karşı gelecek ve dünya düzenini korumaya çalışacaktır. Dünya'nın kaderi kedilerin eline mi geçecek yoksa hiçbir şeyden haberi olmayan insanlar aynı şekilde yaşamaya mı devam edecek? Cevabı Kediler ve Köpekler filminde, iyi seyirler!

Stuart Little

Küçük bedenine büyük bir kalp sığdıran sevimli dostumuz Stuart’ın, Little ailesi tarafında evlat edinilmesiyle başlayan hikâye, evin kedisi olan Snowbell’ın düşmanlığıyla devam eder. Gerçek ailesini ve gerçek kimliğini arayan Stuart’ın hikâyesi hayvanseverlerin bayılacağı filmlerden birisidir.

Dr. Dolittle

Çocukluğunda köpeğiyle konuşan John Dolittle, babasına bunu anlatmaya çalışırken bu yeteneğini kaybeder. Aradan geçen yılların ardından harika bir hayat ve başarılı bir kariyere sahip olan Dr. Dolittle, bir gün karşısına çıkan bir köpekle konuştuğunu fark eder. Konuşan hayvanların etkisiyle aniden hayatı altüst olan Dr. Dolittle’ın hikâyesini ailenizle birlikte severek izleyebilirsin.